Motto:
"Eu sunt Calea,Adevarul si Viata"-Iisus Hristos


Dumnezeu este pretutindeni, cu toată puterea, mila şi ajutorul, pentru cei ce-L caută.

luni, 22 februarie 2010

introducere

Am ales sa dau nastere acestui blog din furie,deznadejde dar si din speranta.Intotdeauna am crezut ca fiecare fiinta creata de Bunul Dumnezeu si lasata sa vietuiasca pe pamant,trebuie sa aiba o sansa.Sa se nasca,sa traiasca asa cum ii este ursit si sa moara!Dar se pare ca m-am inselat amarnic si pentru asta sunt dezamagit si revoltat!! Revoltat sa constat cu uimire ca omenirea nu este lasata sa traiasca dupa randuiala sfanta a lui Dumnezeu ci dupa odioase legi nescrise a unor oameni malefici care in goana lor nebuna si fanatica de a schimba si directiona lumea dupa voia lor,au ajuns la masacrari in masa,exterminari fizice si mai ales psihice!Aceasta secta periculoasa care dispretuieste valorile crestine se numeste Francmasoneria si despre ea vom vorbi mult pe acest blog.Am spus mai devreme ca am dat nastere acestui blog si din speranta,din speranta ca,cu ajutorul vostru prieteni,cei care vreti sa comentati pe acest blog si sa contribuiti sa putem sa-l facem cunoscut tuturor, vom reusi macar sa tragem un semnal de alarma si sa limitam actiunile extrem de periculoase ale acestei secte malefice, macar in Romania.Intentionez sa fac din acest blog un manifest,un strigat de revolta !! Doamne, Ajuta-ma si Apara-ma !!

Niciun comentariu: