Motto:
"Eu sunt Calea,Adevarul si Viata"-Iisus Hristos


Dumnezeu este pretutindeni, cu toată puterea, mila şi ajutorul, pentru cei ce-L caută.

miercuri, 14 iulie 2010

Tic-Tac

Tic,tac !Timpu-i drămuit : Ceasul bombei sociale Amorsate,a cântărit , Clipe înfiorătoare !

Amintiri se'ntrepătrund, Rău cu rău e numărat; Tic,tac:gol şi prea flămând, Un popor mult prea furat !

Vorbe spuse printre dinţi Şi priviri însângerate... Prevestiri de rău augur.... Aer cu miros de moarte !

Nu mai e nimic de spus, Căci au fost rostite toate: Minciuni înloc de răspuns.... Datorii nenumărate....

Tic , tac : e incinsă zarea, Nu-i putinţă de schimbare ! Nimeni nu mai vrea nimic Şi miroase a răzbunare !

Tic,tac : timpu'nsângerat, De clipitele ce vin.... Urlă câinii ,prevestind Moarte,ură şi.... destin!

Multumiri domnului Marius Adrian Porojnicu pentru ca a avut amabilitatea sa-mi trimita aceasta poezie care ilustreaza dureros de adevarat starea natiunii,prezenta si care va sa vina,si sper sa fie de acord cu publicarea ei pe blogul Miscarii Crestine de Rezistenta "Sf.Vasile Cel Mare".

5 comentarii:

Anonim spunea...

Matale ii multumesti lui Porojnicu? Ia, mai bine intreaba ce propaganda ii facea lui Basescu acum un an, pe forumul Ziua? Si, dupa aia, poti sa-i nmultumesti...

Gardianul Arhanghelului Mihail spunea...

Domnule sau doamna,eu nu ii cunosc activitatea d-lui Porojnicu,mie mi s-a parut geniala creatia,daca o fi a lui,si atat!!Am spus si mai spun o data,fiecare om are greseli si pacate pentru care,poate,se caieste.Cine e fara de pacat ca sa judece?? Judecata umana nu are valoare si numai judecata lui Dumnezeu,care e cea mai dreapta si cea mai justa!!Eu cred ca ar fi cazul sa uitam de ura,de a arata cu degetul si a acuza pe altii!! Si sa nu uitam un lucru important,Basescu a fost destul de abil si diabolic asa incat multa lume a fost inselata!!

Unknown spunea...

Sunt de acord cu publicarea poeziei mele , aici !Nu cred că trebuie să dau socoteala cuiva ,aici , pentru ce am scris , dar arăt ca am fost inrollat doar in PNȚ , pana la moartea Seniorului .

Marius-Adrian Porojnicu

Unknown spunea...

Sunt de acord cu publicarea poeziei mele , aici !

Unknown spunea...

Sunt de acord cu publicarea poeziei mele , aici !Nu cred că trebuie să dau socoteala cuiva ,aici , pentru ce am scris , dar arăt ca am fost inrollat doar in PNȚ , pana la moartea Seniorului .

Marius-Adrian Porojnicu